Telemaintenance
Telemaintenance
CITROËN HELPT U TE HERINNEREN AAN EEN SERVICE EN ONDERHOUDSBEURT
U heeft genoeg om over na te denken. Met onze intelligente Telemaintenance bewaakt CITROËN continu de functies van uw auto en laat u weten wanneer er iets mis is aan uw auto wat gemaakt moet worden. Wanneer u zich heeft opgegeven voor de gratis service, zullen wij contact met u opnemen voor het maken van een afspraak bij de door u gekozen dealer. Telemaintenance word de eerste 3 jaar kosteloos door Citroën aangeboden. Uiteraard is het mogelijk om langer van deze dienst gebruik te maken. Alle informatie vind u in de Algemene Voorwaarden Telemaintenance.
Log in op uw account of maak een nieuw account aan om u te abonneren op deze service.
Wanneer u al gebruik maakt van Citroën Customer applicaties (bijvoorbeeld MyCitroën), kunt u inloggen met uw bestaande gebruikersnaam en wachtwoord
Schrijf in maak een account aan
Voor alle nieuwe voertuigen die zijn uitgerust met een telematicabox en besteld vanaf 1 juli 2023 zijn de diensten SOS&Hulp en Teleonderhoud* inbegrepen in het Connect ONE-pakket (prijs al inbegrepen in de voertuigprijs). De diensten “Ë-Remote Control & Connected Navigation” zijn inbegrepen in het Connect PLUS-pakket, waarvoor een specifiek abonnement vereist is. Connect PLUS is beschikbaar en inbegrepen in de voertuigprijs voor een periode van 12 maanden vanaf de startdatum van de garantie. Na deze proefperiode is Connect PLUS beschikbaar tegen betaling. *Teleonderhoud vereist een specifieke activering door de klant.
U hoeft niet zelf na te denken over de service of onderhoud voor uw auto. Na een (dashboard) melding benadert de Citroën centrale u telefonisch, via e-mail of via sms om u te helpen met het juist interpreteren van alerts en het opvolgen hiervan.
Intelligent en betrouwbaar
U kunt ervan uitgaan dat de gegevens van uw auto beveiligd zijn. Alleen CITROËN services leest deze gegevens. Uw privacy is heel belangrijk voor ons
Assistentie
CITROËN houd de status van uw auto continu in de gaten en laat u weten wanneer er iets mis is met de auto wat u aandacht nodig heeft.
CITROËN houd u op de hoogte van reparatie en onderhoudswerkzaamheden via de MyCITROËN app.
Wij zullen , met uw toestemming, contact met u opnemen en indien nodig een afspraak maken met uw dealer.
Informatie op maat
CITROËN neemt alleen contact met u op voor alerts die belangrijk zijn.
Met deze gratis dienst zal een CITROËN medewerker contact met u opnemen om samen met u een afspraak te maken.
Wanneer de afspraak geboekt is zullen wij de informatie delen met de door u gekozen dealer zodat zij tot de juiste informatie beschikken om uw auto te repareren.
CITROËN alerts voor uw auto:
- Service afspraak
- Olie / waterpeil
- Veiligheids melding
- Electriciteit
- Remmen
- Banden
DE SERVICE ACTIVEREN
Uw auto is al voor deze service voorbereid. De service is dan ook klaar om geactiveerd te worden.
Als uw auto is voorzien van de afzonderlijke telematica-eenheid die voor de verbinding met het Citroën-onderhoudscentrum zorgt, zijn Telemaintenance al geïnstalleerd. Om gratis gebruik te kunnen maken van de service hoeft u alleen nog maar uw toestemming te geven door de gebruiksvoorwaarden te ondertekenen.